Személyre szabott diagnosztika
Adatelemzés nélkül nem készülhet jó stratégia, ezért szolgáltatásunk első eleme a cége piaci környezetének átfogó elemzésével kezdődik, mely során megvizsgáljuk a szervezet – üzletág – marketing és üzleti környezetét, céljait, eddig megfogalmazott és alkalmazott stratégiáit és tevékenységeit, a rendelkezésre álló erőforrásokat azért, hogy feltárjuk a problematikus területeket, és javaslatokat fogalmazzunk meg a marketing teljesítmény javítására. Mindez természetesen magába foglalja például az adott üzletág főbb piaci és versenyhatásainak elemzését, valamint az egyes lehetőségek feltárását is, amelyek stratégia szempontból a növekedés kulcstényezői lehetnek. Az audit önmagában lehetőséget kínál, hogy a vállalat egy új és teljeskörű mutatószám rendszert kapjon, mely a későbbi vezetői döntéshozatal pillére lehet.
Módszereink
Versenytárselemzés (Iparági konkurencia térkép)
Piacelemzés (PESTEL is)
Ügyféligény felmérés
Elégedettségmérés
Értékesítési lehetőségek felmérése
Értékesítési folyamatok feltérképezése/hatékonyság mérés (TOP-DOWN folyamatábra, értéklánc modell)
Szervezeti átvilágítás
Kérdésed van?
Vedd fel velünk a kapcsolatot !
Küldj nekünk üzenetet és mi egy munkanapon belül felvesszük veled a kapcsolatot.