Növekedési stratégia kidolgozása

A marketing-audit során feltárt stratégia könnyítő és -nehezítő körülmények figyelembevételével kijelöljük a szervezet számára a potenciális növekedési lehetőségeket (termék-piac viszonylatban). Mindez, természetesen az Ön cégének egyedi helyzetét figyelembe véve, magába foglalja például a piacválasztást, a megkülönböztető előnyt, valamint az egyes marketing-mix és kereskedelmi stratégiákat is.

TERMÉKSTRATÉGIA KONCEPCIÓ

A piacvezérelt marketing termékfelfogása azt hangsúlyozza, hogy a terméket a vevő, a fogyasztó vagy a felhasználó szemszögéből kell vizsgálni. Bármennyire is természetesnek hangzik ez a követelmény, a gyakorlat azt bizonyítja, hogy a termelők számára a termék - tulajdonképpen érthető módon - anyagok, alkatrészek, munkafolyamatok, technológiák, műszaki paraméterek, csomagolóanyagok stb. összességét jelenti. Fontos, hogy megértsük, a vevő mely szükségleteire jelent megoldást a termékünk (szolgáltatásunk), hisz a stratégiának is ezekre a tényezőkre kell épülniük.

ÁRSTRATÉGIA KONCEPCIÓ

A meglévő és potenciális ügyfelek döntését nagymértékben befolyásolja a termékek, szolgáltatások árazása, sőt, akadnak olyan társadalmak, mint például a miénk is, amelyben talán az egyik legfontosabb tényező, amely alapján megszületik a végleges vásárlási döntés. Ennek tükrében fontos egyrészt megvizsgálni fogyasztói oldalról például azt, hogy milyen árelfogadással rendelkeznek ügyfeleink, vagy milyen minőségre asszociálnak a termékeink, szolgáltatásaink végső árából, másrészt pedig vállalati oldalról tisztában kell lennünk a termék, szolgáltatás előállításához és értékesítéséhez kötődő költségek ismeretével is. Mindez meghatározza és befolyásolja a sikeres árstratégia kialakítását.

Módszereink

  • BCG mátrix

  • Ansoff mátrix

  • Portfolio elemzés

Contact form

Kérdésed van?

Vedd fel velünk a kapcsolatot !

Küldj nekünk üzenetet és mi egy munkanapon belül felvesszük veled a kapcsolatot.

Az űrlap kitöltésével és elküldésével elfogadom az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.

COMPASS MARKETING KFT.

Csapatunk 2020-ban lépett a piacra azzal a céllal, hogy minőségorientált szolgáltatásunk révén kis és közepes vállalkozásokat támogassunk a fejlődésükben. Törekszünk a legmagasabb szinten képviselni a szakmánkat. Hosszútávú együttműködésre törekszünk, amelyhez szerintünk az ügyfeleink elégedettségén keresztül vezet az út.

A vállalkozás létrehozását és fejlesztését a „Vállalkozó Start” program keretében az OFA Nonprofit Kft. támogatta. A támogatás forrását a Nemzeti Foglalkoztatási Alap biztosította.

Széchenyi 2020