Megvalósítás
A marketing- és kereskedelmi tervezés stratégiai (tervezési) és taktikai (megvalósítási) elemeket is magában foglal, ezért szolgáltatásunk harmadik eleme a taktikai eszközök megvalósítására tér ki. A taktikai döntéseknek a stratégiai tervre kell épülniük, amely átfogó auditból származó adatokra támaszkodik. A megvalósítás során teljes körű marketing és kereskedelmi eszköztárral rendelkezünk. Elsősorban az anyagok gyártására kerül sor, majd azoknak a publikációjára.
Nyomdai anyagok
Flyerek, poszterek kreatívjainak elkészítése. Könyvek, kiadványok, teljes arculatok (logó, névjegy, levélpapír, boríték, dosszié, banner) teljeskörű grafikai tervezése. Könyvek, prospektusok tördelése, a rendelkezésre álló képek és szövegek végleges formába rendezése. Perszonalizált (képi, szöveges, vonalkód, barkód, QR kód) anyagok előkészítése, hibásan leadott anyagok javítása. Kész anyagból mutációk készítése plakáthoz, webre, hirdetésekhez.
Kereskedelmi eszközök és területek
Online és offline ATL-BTL
Online marketing
Kampányok
Kommunikáció
PR
Reklámügynökségi tevékenység
Piackutatás
Stratégiaalkotás
Megvalósítás/projekt management
Oktatás/továbbképzés
Tartalom készítés(cikkek,interjúk, posztok)
Fotózás pl.: termékfotózás
Videó (reklámfilm)
Grafikai munka: arculattervezés, logó
Nyomdai anyagok és azok előkészítése
Kérdésed van?
Vedd fel velünk a kapcsolatot !
Küldj nekünk üzenetet és mi egy munkanapon belül felvesszük veled a kapcsolatot.