Személyre szabott diagnosztika

Adatelemzés nélkül nem készülhet jó stratégia, ezért szolgáltatásunk első eleme a cége piaci környezetének átfogó elemzésével kezdődik, mely során megvizsgáljuk a szervezet – üzletág – marketing és üzleti környezetét, céljait, eddig megfogalmazott és alkalmazott stratégiáit és tevékenységeit, a rendelkezésre álló erőforrásokat azért, hogy feltárjuk a problematikus területeket, és javaslatokat fogalmazzunk meg a marketing teljesítmény javítására. Mindez természetesen magába foglalja például az adott üzletág főbb piaci és versenyhatásainak elemzését, valamint az egyes lehetőségek feltárását is, amelyek stratégia szempontból a növekedés kulcstényezői lehetnek. Az audit önmagában lehetőséget kínál, hogy a vállalat egy új és teljeskörű mutatószám rendszert kapjon, mely a későbbi vezetői döntéshozatal pillére lehet.

Módszereink

  • Versenytárselemzés (Iparági konkurencia térkép)

  • Piacelemzés (PESTEL is)

  • Ügyféligény felmérés

  • Elégedettségmérés

  • Értékesítési lehetőségek felmérése

  • Értékesítési folyamatok feltérképezése/hatékonyság mérés (TOP-DOWN folyamatábra, értéklánc modell)

  • Szervezeti átvilágítás

Contact form

Kérdésed van?

Vedd fel velünk a kapcsolatot !

Küldj nekünk üzenetet és mi egy munkanapon belül felvesszük veled a kapcsolatot.

Az űrlap kitöltésével és elküldésével elfogadom az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.

COMPASS MARKETING KFT.

Csapatunk 2020-ban lépett a piacra azzal a céllal, hogy minőségorientált szolgáltatásunk révén kis és közepes vállalkozásokat támogassunk a fejlődésükben. Törekszünk a legmagasabb szinten képviselni a szakmánkat. Hosszútávú együttműködésre törekszünk, amelyhez szerintünk az ügyfeleink elégedettségén keresztül vezet az út.

A vállalkozás létrehozását és fejlesztését a „Vállalkozó Start” program keretében az OFA Nonprofit Kft. támogatta. A támogatás forrását a Nemzeti Foglalkoztatási Alap biztosította.

Széchenyi 2020